Een daarvan is om een ​​professional in te huren om het te doen, en een andere is om een ​​papieren spoor bij te houden van de items die u verkoopt aan de kopers van uw inventaris. U zult waarschijnlijk een grondiger inspectie van de items in uw kantoor moeten uitvoeren om er zeker van te zijn dat ze geen asbest bevatten.

Op deze manier kunt u ervoor zorgen dat uw klanten niet betalen voor items die mogelijk besmet zijn. als ze niet correct zijn verwijderd.

U wilt er ook voor zorgen dat u weet hoeveel asbest er in uw gebouw of werkplek aanwezig is, en dit wordt gemakkelijker als u een lijst maakt van alle verschillende materialen die aanwezig zijn. U moet de niveaus van elk materiaal bijhouden.

U kunt ook tests uitvoeren om er zeker van te zijn dat het asbest nog steeds aanwezig is, en dit is nodig als u de laatste tijd niet hebt getest. Om deze reden wilt u misschien een laboratorium inschakelen om te testen. om de aanwezigheid van het asbest vast te stellen.

U moet er ook voor zorgen dat u dit regelmatig in uw inventaris controleert. door borden op te hangen of borden te plaatsen op plaatsen waar uw potentiële klanten ze kunnen zien. U dient dit ook zelf in de gaten te houden en de spullen te verwijderen wanneer u vermoedt dat ze besmet zijn.

U wilt er ook voor zorgen dat u de gegevens regelmatig controleert om er zeker van te zijn dat u alle wetten van uw land naleeft. U moet er bijvoorbeeld voor zorgen dat u uw werknemers niet blootstelt aan asbest.

Als u een eigen bedrijf heeft, zorg er dan voor dat u de regels van uw land met betrekking tot arbeidsongevallen volgt, zodat u verzekerd bent wanneer werknemers door asbestose gewond of ziek worden. Als u geen arbeidsongevallenverzekering heeft, moet u weten of u een arbeidsongevallenverzekering voor uw bedrijf nodig heeft. Als je een arbeidsongeschiktheid hebt, heb je een betere bescherming voor de mensen die mogelijk ziek worden.

.