Via het Digitale Display voor Reclame

Digitale displaymarketing is multimediamarketing op internet, mobiele apparaten of via sociale mediaplatforms zoals Facebook, Twitter, YouTube of Google. De primaire functie van digitale displaymarketing is om merkboodschappen en algemene advertenties aan websitebezoekers te bezorgen door gebruik te maken van een multimedia-indeling van afbeeldingen, tekst, audio, video's en afbeeldingen. De meest gebruikte digitale displays zijn onder meer banneradvertenties, pop-ups, interactieve websites, video's en andere media.

Aangezien het aantal digitale displays en de manier waarop ze worden weergegeven blijft toenemen, moeten verschillende advertentie-opties worden verkend voor betere resultaten. Sommige advertentie-indelingen blijken minder effectief te zijn dan andere, terwijl andere meer geld kosten dan andere. Hoewel het misschien goedkoper is om banners in uw digitale bewegwijzering te gebruiken, kan het nog steeds meer ruimte innemen dan die in traditionele televisiereclame en mogelijk niet het gewenste rendement op uw investering opleveren. Omdat banners echter gemakkelijk van de ene plaats naar de andere kunnen worden verplaatst, zijn ze een aantrekkelijke optie voor bewegwijzering buitenshuis en kunnen ze ook worden gebruikt om de aandacht te trekken bij het tonen van speciale aanbiedingen of kortingen.

Een van de beste manieren om de impact van een digitale display-marketingcampagne te optimaliseren, is ervoor te zorgen dat de inhoud relevant is voor de doelgroep die u probeert te bereiken. Omdat veel digitale displays interactief zijn, moet de inhoud onderhoudend, interessant en informatief zijn voor uw doelgroep. Deze inhoud mag niet repetitief zijn, omdat het kijkers zal vervelen of hun interesse snel zal verliezen. Het moet ook gemakkelijk zijn om te navigeren en nuttige informatie te verstrekken, zodat bezoekers niet veel onderzoek hoeven te doen om erachter te komen waar de inhoud van de advertentieweergave over gaat.

Hoewel veel digitale displays in openbare ruimtes zijn opgesteld, is het belangrijk om ze in priv├ęruimtes te bewaren voor extra veiligheid en bescherming. Omdat ze worden blootgesteld aan het publiek, kunnen ze mensen aantrekken die mogelijk ge├»nteresseerd zijn in uw product of dienst. Daarom is het belangrijk om uw narrowcasting waar mogelijk te beschermen.